PROGRAMACIÓ FESTA MAJOR D'ESTIU 2018

PROGRAMACIÓ FESTA MAJOR D'ESTIU 2018

FESTA MAJOR D’ESTIU 2018

Divendres 3 d’agost

-  A les 13:00 h a la Casa Consistorial SORTEIG DE LLOTGES.

-  A  partir de les 16:30 h al Casal d’Avis FINALS CAMPIONAT BILLAR PARELLES.Organitza: Associació Gent Gran de la Riba, Col·labora: Ajuntament de la Riba.

-  A les 18:00 h a la Plaça Major ANIMACIÓ INFANTIL PLANETA DELS SOMNIS a càrrec de la companyia Rovell d’ou.

-  A les 19:00 h des del balcó de l’Ajuntament PREGÓ DE FESTES a càrrec de Mn. Manel Borges

Tot seguit (a les 19:30) a la Plaça Major ACTUACIÓ de la BANDARRA STREET ORKESTRA

-  A les 21:00 h a la pista del Casal Ribetà SOPAR POPULAR. (Inscripcions a l’Ajuntament fins el 31 de juliol, aforament limitat, preu: 10 €)

-  A les 23:00 h al Casal Ribetà ESPECTACLE TEATRAL a càrrec de QUIM MASFERRER “BONA GENT”. Aforament limitat. Recollir les entrades a l’Ajuntament en horari d’oficina  bé al mateix dia a l’entrada del recinte fins a exhaurir entrades.

-  A la 1:00 h. de la matinada a la pista del Casal Ribetà GRUP DE VERSIONS amb DALTON BANG

-  A les 3:30 h. de la matinada a la pista del Casal Ribetà Disco Mòbil GALAXY amb DEEJAY per acabar la nit

Dissabte 4 d’agost

-  A les 8:00 h MATINADES a càrrec dels grallers dels Amics de la Riba.

-  A les 12:30 h a la Plaça Major BALLADA DE GEGANTS a càrrec dels Gegants dels

Amics de la Riba.

-  A les 13:30 h a la Plaça Major SARDANES amb la cobla LA PRINCIPAL DE LA BISBAL

-  A partir de les 16:30 h al Casal d’Avis FINALS CAMPIONAT BILLAR INDIVIDUAL.

Organitza: Associació Gent Gran de la Riba, Col·labora: Ajuntament de la Riba.

-  De les 16:00h a les 19:00h a la pista del Casal Ribetà PARC INFANTIL TERRESTRE amb INFLABLES.

-  A les 17:00 h TIRADA d’aire comprimit. Organitza: Societat de Caçadors “La Ribatana”.

-  A les 19:00 h al Casal Ribetà CONCERT amb l’orquestra LA PRINCIPAL DE LA BISBAL

Seguidament, BALL DE TARDA amb l’orquestra LA PRINCIPAL DE LA BISBAL.

Durant aquest acte es farà entrega del premi del cartell de la Festa Major.

-  A les 24:00 h al Casal Ribetà BALL DE NIT amb l’orquestra LA PRINCIPAL DE LA BISBAL

En acabar, a la pista del Casal Ribetà, Disco Mòbil GALAXY

Diumenge 5 d’agost

-  De les 11:00 h a les 14:00 h al carrer del Roser, SUPER TOBOGAN URBÀ.

-  De les 11:00 h a les 19:00 h a la piscina municipal PARC AQUÀTIC (entrada gratuïta per a tots els públics amb roba de bany fins a l’aforament màxim, els menors de 14 anys, hauran d’anar acompanyats per un adult).

-  A les 13:00 h a la Parròquia de Sant Nicolau MISSA MAJOR amb l’acompanyament de la Coral ESPINAVESSA.

-  A les 17:00 h al camp de futbol PARTIT DE FUTBOL entre SOLTERS i CASATS.            Organitza: CF La Riba. Col·labora: Ajuntament de la Riba.

-  A les 18:00 h a la pista del Casal Ribetà TALLER DE TRIAL a càrrec: d’ANGEL BATLLE

-  A les 19:00 h a la pista del Casal Ribetà EXHIBICIÓ DE TRIAL a càrrec: d’ANGEL BATLLE

-  A les 20:00 h al Casal Ribetà BALL DE TARDA – NIT amb QUARTET ENIGMA.

-  A les 22:30h correfoc a càrrec del BALL DE DIABLES DE LA SELVA DEL CAMP. Recorregut: Començarà a l’alçada del carrer Cardenal Goma, 25, baixarà per la Costa Alta, Plaça Major, Costa Baixa i acabarà a la Plaça del Pont.). Es recomana als veïns, seguir la normativa del correfoc que trobareu a la pàgina web i al programa.