FESTA MAJOR ESTIU 2019

FESTA MAJOR ESTIU 2019

FESTA MAJOR D’ESTIU 2019

Dijous 1 d’agost

- A les 18:00 h SARDANES a la plaça Major. Cobla Ressò dels Dansaires del Penedès.

- A les 20:00 h  Final VI torneig futbol sala a la pista poliesportiva del Casal Ribetà.

- Tot seguit FESTA JOVE a la pista poliesportiva organitza RIPAM.

Divendres 2 d’agost

-  A les 13:00 h a la Casa Consistorial SORTEIG DE LLOTGES.

-  A  partir de les 16:30 h al Casal d’Avis FINAL CAMPIONAT BILLAR PARELLES.

Organitza: Associació Gent Gran de la Riba, Col·labora: Ajuntament de la Riba.

-  A les 17:30 h a la Plaça Major ANIMACIÓ INFANTIL- LA FESTA XAXIPIRULI.

-  A les 19:00 h des del balcó de l’Ajuntament PREGÓ DE FESTES a càrrec de NÚRIA GAVARRÓ i RODRÍGUEZ Directora de l’Arxiu Montserrat Tarradellas i Macià

Tot seguit (a les 19:30) a la Plaça Major ACTUACIÓ de la BANDARRA STREET ORKESTRA

-  A les 21:00 h a la pista del Casal Ribetà SOPAR POPULAR. (Inscripcions a l’Ajuntament fins el 31 de juliol, aforament limitat)

-  A les 23:00 h al Casal Ribetà ESPECTACLE TEATRAL «ORGASMES» la comèdia més refrescant de la temporada a càrrec de Roger Pera.

Aforament limitat. Recollir les entrades a l’Ajuntament en horari d’oficina bé al mateix dia a l’entrada del recinte fins a exhaurir entrades.

-  A la 01:30 h. de la matinada a la pista poliesportiva GRUP DE VERSIONS amb «LA PROLE BAND».

-  A les 3:30 h. de la matinada a la pista poliesportiva DJ  MONCHO per acabar la nit.

Dissabte 3 d’agost

-  A les 8:00 h MATINADES a càrrec dels grallers dels Amics de la Riba.

- A les 11:00h al Dipòsit de Cap de Riba INAUGURACIÓ DEL MURAL INFANTIL "60 ANYS FENT ESCOLA"

Hi haurà servei de transport de de la Plaça del Pont fins a Cap de Riba amb aturades a:

• La Creu
  • Passeig de la Fàbrica
  • Font de la Mina
  • aparcament entrada Gomà-Camps (bàscula)

Horari: Pujada (a la Plaça del Pont) 10:00h a 10:30h

Baixada (a Cap de Riba) 11:30h i 12:00h

-  A les 12:30 h a la Plaça Major BALLADA DE GEGANTS a càrrec dels Gegants i Nans dels Amics de  la Riba, seguidament hi haurà un refrigeri per a totes les persones assistents.

-  A partir de les 16:30 h al Casal d’Avis FINAL CAMPIONAT BILLAR INDIVIDUAL.

Organitza: Associació Gent Gran de la Riba, Col·labora: Ajuntament de la Riba.

-  A les 17:00 h TIRADA d’aire comprimit a la pista poliesportiva.

Organitza: Societat de Caçadors “La Ribatana”.

-  A les 19:00 h al Casal Ribetà CONCERT amb l’orquestra LA PRINCIPAL DE LA BISBAL

Seguidament, BALL DE TARDA amb l’orquestra LA PRINCIPAL DE LA BISBAL.

Durant aquest acte es farà entrega del premi del cartell de la Festa Major.

-  A les 24:00 h al Casal Ribetà BALL DE NIT amb l’orquestra LA PRINCIPAL DE LA BISBAL

Diumenge 4 d’agost

-  De les 11:00 h a les 14:00 h al carrer del Roser, SUPER TOBOGAN URBÀ.

-  De 11:00 a 14:00 h i de les 16:00 a les18:00 h a la piscina municipal PARC AQUÀTIC i TERRESTRE (entrada gratuïta per a tots els públics amb roba de bany fins a l’aforament màxim, els menors de 14 anys, hauran d’anar acompanyats per un adult).

-  A les 13:00 h a la Parròquia de Sant Nicolau, celebració de la MISSA.

-  A les 18:00 h a la plaça Major els FALCONS DE VILAFRANCA.

-  A les 20:00 h al Casal Ribetà BALL DE TARDA – NIT amb l’orquestra VINTAGE. .