SUBVENCIÓ DE PROTECCIÓ DE LA SALUT PÚBLICA, EXERCICI 2023:

29/01/2024

SUBVENCIÓ DE PROTECCIÓ DE LA SALUT PÚBLICA, EXERCICI 2023:

La Diputació de Tarragona ha concedit una subvenció de Medi Ambient, Salut Pública, Enginyeria Municipal i Territori a l’Ajuntament de La Riba per al control sanitari de l’aigua de consum humà, l’aigua de les piscines municipals i la legionel·la a les instal·lacions municipals, per a l’exercici 2023, per import de 6.048,20 €.

Amb aquesta subvenció s’han realitzat les següents actuacions:

• Tipus 1: Control sanitari de l’aigua de consum humà:
  • Realització de les analítiques de laboratori, d’acord amb la normativa vigent.
  • Adquisició de productes químics per garantir la qualitat de l'aigua (hipoclorit sòdic 15% i reactiu líquid clor lliure).

• Tipus 2: Control sanitari de l’aigua de les piscines municipals:
  • Analítiques de laboratori, d’acord amb la normativa vigent, per al control higienicosanitari de l’aigua dels vasos de les piscines.
  • Adquisició de productes químics per garantir la qualitat de l'aigua dels vasos (hipoclorit sòdic 15% i àcid sulfúric 40%).

• Tipus 3: Control sanitari per a la prevenció de la legionel·losi a les instal·lacions municipals
  • Despeses derivades de la contractació externa d’una empresa, registrada al Registre Oficial d’Establiments i Serveis de Plaguicides (ROESP), per fer actuacions de neteja i desinfecció d’aigua sanitària a les instal·lacions de titularitat municipal.
  • Analítiques de determinació de la legionel·la, realitzades per un laboratori autoritzat, d’acord amb la normativa vigent, a les instal·lacions on s’ha actuat.

Aquestes actuacions compten amb la col·laboració de la Diputació de Tarragona.